Ne dorim ca fiecare client să fie pe deplin mulțumit de produsele achiziționate. Dacă nu ești mulțumit de comandă, ai posibilitatea de a returna produsul respectând condițiile de mai jos.
Fiecare client lolelaboutique.ro are dreptul de a renunta la comanda sa sau de a solicita returnarea sau primirea unui alt produs in schimb, fără a suferi penalizari, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014.
📌 Condiții de returnare: Termen de retur: Produsele pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii. Stare produs: Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost primite – nepurtate, neutilizate și în ambalajul original, împreună cu tot ce a conținut coletul primit. Există și excepții de la exercitarea dreptului de retur, după cum urmează:
Costul transportului pentru produsele comandate inițial (acesta nu va fi returnat);
Produsele personalizate (realizate conform preferințelor Clientului pe comandă) nu vor putea fi returnate;
Cum returnezi un produs? 1. Contactează-ne la contact@lolelaboutique.ro pentru a anunța returul; menționează în corpul mesajului numărul comenzii și produsele pe care dorești să le returnezi, adaugă un cont bancar și datele necesare pentru realizarea viramentului bancar.
2. Ambalează produsul corespunzător pentru a evita deteriorarea în timpul transportului.
3. Trimite coletul folosind un serviciu de curierat (transportul va fi suportat de Client) la adresa menționată în e-mail-ul primit de la contact@lolelaboutique.ro după ce a fost făcută cererea de retur.
4. După verificarea produsului, vei primi banii înapoi în termen de 14 zile lucrătoare de la acceptarea returului.
Coletele returnate fără notificare prealabilă sau coletele returnate cu ramburs către noi (contravaloarea produselor se restituie strict in contul bancar furnizat de client, după ce primim produsele înapoi și verificăm integritatea acestora) NU vor fi acceptate. Totodată, NU vor fi acceptate pentru returnare nici produsele care prezinta modificări fizice sau semne de uzură. Înainte de a fi returnate, trebuie să vă asigurați că ați ambalat produsele corespunzator pentru a nu suferi daune pe parcursul transportului și a ajunge în siguranță înapoi la noi.
Anularea unei comenzi se poate realiza în cazul în care produsele nu au fost încă predate firmei de curierat.
Neridicarea sau refuzul ridicării comenzilor plasate în sistem ramburs vor fi considerate abuz, iar compania noastra își rezervă dreptul de a expedia comenzile viitoare plasate de același client doar dacă contravaloarea acestora este achitată online, în avans, cu cardul bancar sau prin transfer bancar.
Pentru alte informații, ne puteți scrie la contact@lolelaboutique.rosau pe paginile noastre de socializare Instagram sau Facebook